Regning - erhvervskunder | HOFOR

Forstå jeres regning

Her kan I finde hjælp til at forstå jeres regning og få svar på de typisk stillede spørgsmål, vi får om regninger.

Læs mere om jeres regning

Tilmeld jeres regning til Betalingsservice

Er der lukket for vandet, kan det skyldes, at jeres regning ikke er blevet betalt.

Tilmeld Betalingsservice

Hvis I mangler at betale jeres regning

Der kan være tale om en driftsforstyrrelse, ellers kontakt Kundeservice.

Læs om, hvad I kan gøre, hvis I mangler at betale en regning

Nyt afregningssystem i Albertslund, Brøndby, Dragør, Herlev og Rødovre

anuar 2018 skiftede HOFOR til nyt afregningssystem. Alle kunder i Albertslund, Brøndby, Dragør, Herlev og Rødovre skulle derfor aflæse deres vandmåler senest den 26. december 2017..

Læs om det nye afregningssystem

HOFOR Logo