Velkommen til Tastselv Service

Når du er logget ind, kan du bl.a.:

  • Ændre dine kundeoplysninger
  • Indtaste dine måleroplysninger
  • Se dit forbrug
  • Se din kontostatus

Log ind på tastselvservice.dk
 

Hvorfor er det vigtigt at aflæse sin måler?

Når du modtager dit aflæsningskort, er det vigtigt, at du aflæser din måler og indberetter aflæsningen. Det sikrer, at du får en korrekt regninng, der svarer til dit faktiske forbrug.

Har du problemer med at logge ind?

Hvis du har modtaget et aflæsningskort, kan du indtaste dine aflæsninger på tlf.: 8030 1303. Husk at have dit kundenummer og din aflæsning parat.

Hvis du oplever problemer, kan du evt. prøve at logge ind i en anden browser. Prøv fx Internet Explorer 11, Chrome eller Firefox. Disse browsere kan hentes gratis på internettet.

Vi anbefaler, at du altid benytter seneste version af din browser. Ellers kan der være funktioner, der ikke virker eller vises korrekt. Benytter du Windows XP og Internet Explorer 8, bør du benytte en anden browser, da disse ikke understøttes.

Kontakt Kundeservice

Du er velkommen til at kontakte Kundeservice, der står til rådighed i hverdagene på:
Telefon 3395 3395

Normal åbningstid:

Man.-tors.: 08.30 – 15.30
Fre.: 08.30 – 14.30

 Kontakt os

Find svar på de fleste spørgsmål.

 Meld ejerskifte eller flytning

Giv os besked om ejerskifte/flytning her.

 Er du ny kunde?

Hvis du flytter til HOFORs forsyningsområde, kan du tilmelde dig som kunde her.

 Stem til HOFORs forbrugervalg

Stem til HOFORs forbrugervalg nu og få indflydelse på, hvem der skal være DIN repræsentant i HOFORs vand- og spildevandsselskaber.