Meld administratorskifte
Skifter I administrator, har vi brug for information fra jer.
Hvis ejendommen skifter administrator, skal vi bruge følgende oplysninger:
- Fakturamail
- EAN-nummer
- Mailadresse til øvrig post
- Kontaktperson
- Ejendomsnummer
I kan indberette ændringerne via Tastselv Service.
Kontakt Kundeservice, hvis I har spørgsmål
Adgang til regninger
Vær opmærksom på om der er regninger, der ikke er givet videre fra gammel administrator til ny. Har I mere end ét kundenummer, kan der være regninger, som den nye administrator ikke automatisk får adgang til.
Kontakt gerne vores Kundeservice og få hjælp til det fulde overblik.
Kontakt Kundeservice og få hjælp
Tilmeld til Betalingsservice
Tjek også, om kontoen skal tilmeldes Betalingsservice igen.
Sådan tilmelder I jeres aftale til Betalingsservice
Ofte stillede spørgsmål om administratorskifte
Kræver det en ny aflæsning?
Nej, når I skifter administrator kræver det ikke en ny aflæsning af gas, vand eller varme.