Skjult FaceBook tracking ikon Meld administratorskifte - HOFOR

Meld administratorskifte

Skifter I administrator, har vi brug for information fra jer.

Hvis ejendommen skifter administrator, skal vi bruge følgende oplysninger:

  • Fakturamail
  • EAN-nummer
  • Mailadresse til øvrig post
  • Kontaktperson
  • Ejendomsnummer

I kan indberette ændringerne via Tastselv Service.

Kontakt Kundeservice, hvis I har spørgsmål

Adgang til regninger

Vær opmærksom på om der er regninger, der ikke er givet videre fra gammel administrator til ny. Har I mere end ét kundenummer, kan der være regninger, som den nye administrator ikke automatisk får adgang til.

Kontakt gerne vores Kundeservice og få hjælp til det fulde overblik.

Kontakt Kundeservice og få hjælp

Tilmeld til Betalingsservice

Tjek også, om kontoen skal tilmeldes Betalingsservice igen.

Sådan tilmelder I jeres aftale til Betalingsservice

Ofte stillede spørgsmål om administratorskifte

Kræver det en ny aflæsning?

Nej, når I skifter administrator kræver det ikke en ny aflæsning af gas, vand eller varme.