Vær med i nyt kundepanel

– og få en betydelig rolle i udviklingen af den fremtidige forsyning.

HOFOR vil meget gerne høre fra kunderne om, hvordan vi kan udvikle services, produkter og løsninger, der kan give værdi i hverdagen. Vi håber, du har lyst til at være med.

Som en del af HOFORs kundepanel kan du være med til at påvirke de kundeservices, produkter og løsninger, vi arbejder med.

Du får mulighed for at give din holdning til kende og komme med dine input til hvilke servicetilbud, der er vigtige for dig som kunde.

Du kan med jævne mellemrum blive kontaktet omkring et interview, et spørgeskema eller lignende. Dette sker via e-mail, sms, telefon og brev.

Du vælger selv, om du har tid og lyst til at deltage i den enkelte undersøgelse.

Hvad kan du forvente?

  • Du vil få en invitation til at deltage 2 – 6 gange pr. år
  • Dine input bruges til at udvikle forskellige services:
    • Produktforbedringer
    • Ideer til nye produkter og services
    • Test og input af HOFORs digitale løsninger eller skriftlige kommunikation
  • Du bestemmer selv fra gang til gang, om du har lyst til at deltage
  • Undersøgelsen kan enten være et spørgeskema eller et interview

 
Du bedes udfylde nedenstående formular, så vi kan få dine kontaktoplysninger. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage ved at skrive til kundelosninger@hofor.dk.

Læs mere om HOFORs behandling af personoplysninger på:
www.hofor.dk/persondata

 

Felter markeret med * SKAL udfyldes.

















Print denne side