Skjult FaceBook tracking ikon Aflæsning i lejlighed - HOFOR

Aflæsning i lejlighed

Er du ikke tilmeldt Fastpris for bygas, skal du aflæse dit forbrug en gang om året.

Når det er tid til at årsaflæse din gasmåler, vil du modtage et aflæsningskort.

Du kan aflevere din aflæsning til HOFOR på følgende måder. Du kan:

  • Indtaste aflæsningen via din telefon – nummeret står på kortet
  • Indtaste aflæsningen under Tastselv Service Hav dit målernummer parat
  • Sende en mail til Kundeservice på kundeservice@hofor.dk
  • Ringe til 3395 3395 og tast 1 for Kundeservice. Bemærk – du kan ringe til Kundeservice på alle hverdage mellem kl. 08:30 og 14:30
  • Udfylde aflæsningskortet og sende det til os

Du får din årsregning cirka en uge efter aflæsningsfristen.
Dit vand- og varmeforbrug kører via ejendommen.

Slip for årsaflæsningen og få din bygas til Fastpris

Vi kan sende dine aflæsningskort digitalt

Hvis du ønsker at modtage dine aflæsningskort pr. mail eller via e-Boks, kan du tilmelde dig i vores Tastselv Service eller via indbakken i din e-Boks.

Gå til Tastselv Service

Gå til e-Boks

Jeg har glemt at aflæse mine målere. Hvad gør jeg?

Glemmer du at aflevere din aflæsning, sender vi en rykker. Når vi sender rykkeren, opkræver vi et gebyr.

Vi beregner dit forbrug

Har vi fortsat ikke modtaget din aflæsning, baserer vi den følgende regning på et beregnet forbrug. Du risikerer derfor, at din regning ikke afspejler dit reelle forbrug.

Vi kan foretage kontrolaflæsning af måleren hos kunder med beregnet forbrug. Det koster et gebyr.

Se aktuelle priser og gebyrer

Du kan indtaste dit forbrug via Tastselv Service.

Ofte stillede spørgsmål om aflæsning i lejlighed

Jeg kan ikke selv aflæse min gasmåler. Kan I hjælpe?

Hvis du er svagtseende, eller der er andre grunde til, du ikke selv kan aflæse din gasmåler, kan vi hjælpe med at aflæse din måler mod betaling.

Kontakt Kundeservice på telefon 3395 3395 - tast 1 for Kundeservice, eller send en mail.

kundeservice@hofor.dk

Se aktuelle priser og gebyrer