Corona: Få ændringer for dig som kunde

Du får stadig vand, varme og gas, præcis som du er vant til.

Vi tager naturligvis den aktuelle covid19-situation meget alvorligt og følger udviklingen tæt, for at vi kan beskytte både vores medarbejdere og kunder bedst muligt mod smitte. Vi har allerede nu truffet en lang række forholdsregler for at sikre alle vores forsyninger gennem hele perioden.

Vi følger myndighedernes anbefalinger, og de fleste af vores medarbejdere arbejder derfor hjemmefra, indtil myndighederne ændrer deres retningslinjer. Vi har nogle specialister, som skal udfylde nøglefunktioner. Dem er vi naturligvis særligt opmærksomme på at sikre imod smitte. Det gør vi blandt andet ved at opdele disse medarbejdere i skiftehold, der ikke indbyrdes har kontakt.

Disse forholdsregler betyder, at få ting ændrer sig for dig som kunde i den kommende periode – men langt de fleste ting er stadig som før.
Du kan altså roligt bruge vand, varme og gas, præcis som du er vant til.

Det betyder det for dig som kunde:

  • Telefonerne til Kundeservice og Inkasso er åbne fra kl. 08:30 – 14:00
    I forbindelse med regeringens gradvise åbning af Danmark, er åbningstid for telefonisk betjening i Kundeservice og Inkasso alle hverdage fra kl. 08.30 til kl. 14:00.

    Telefon: 3395 3395.

    Du er også velkommen til at sende en mail til os på kundeservice@hofor.dk.

  • Vores vagttelefon har stadig døgnåbent
    Hvis din henvendelse drejer sig om en akut situation, skal du kontakte vores døgnbemandede vagtstation på tlf. 3888 2424. Vær opmærksom på, at vagten ikke har mulighed for at besvare almindelige kundespørgsmål om regninger, flytning mv.
  • Ikke-kritiske kundebesøg aflyses
    Vi er i gang med at aflyse alle kundebesøg, der kan vente til et senere tidspunkt – det vil sige målerombytninger og lignende. Besøg, der er vigtige for at sikre forsyningen hos vores kunder, vil naturligvis stadig blive afholdt.
  • Offentlige myndigheder med corona-spørgsmål
    Hvis du er fra en offentlig myndighed og ikke er sikker på, hvem i HOFOR, du skal henvende dig til i forbindelse med spørgsmål relateret til corona, kan du skrive til beredskab@hofor.dk.
  • Vi reparerer stadig på forsyningsledninger
    Det er nødvendigt at vedligeholde vores ledningsnet og sikre en stabil forsyning til vores kunder. Derfor er vi nødsaget til ved akutte lækage og i nogen tilfælde planlagte opgaver at lukke for vandet, varmen eller gassen. Vi prøver selvfølgelig at udføre arbejdet hurtigt og præcist, så lukketiden bliver så kort som mulig, og du kan tilmelde dig sms’er eller e-mails, så du ved planlagte aflukninger ved det på forhånd.
  •  
    Tilmeld dig SMS- og e-mail-varsler fra HOFOR
     
    Læs mere om, om hvad vi gør ved aflukninger i denne tid:

    Derfor udfører HOFOR akutte og planlagte aflukninger af vand og varme på trods af Corona



Print denne side